djeva bajna

srijeda, 09.01.2008.

Extreme Makeover - od zvijeri do ljepotice

Sto mu zavijenih makarona!

Jestel vi gledali jučerke onaj ekstremni mejkouva na novoj te ve? Na naški prevedeno – Pod nož. Pod Miletov kombajn bolje rečeno!

Krvavicu ti razrežem!

Znam da je to stara emisija, al ja sam zaostala u razvoju.

Sad ćem to nadoknadit.

Elem, daklem, serem.

Ko što veli sam naslov, radi se o ekstremiše generalki vanjskog izgleda kojoj se podvrgavaju najveće i najneslanije šale Majke Prirode. A sve đaba. Od hotela, limuzina, operacija do šminke, robe i fitness gurua.

Sinoć beše prva epizoda prve sizn. Prijaviše se dvije ženskice. Jedna afroameriken vumn sa đajant mambo đambo đet boeing 747 čubelama. Inače poprilično simpa i zgođušna. I druga malko ispijena staying-at-home mom srednjih godina.

Ova prva je osim tih crnih usnica, sakala aut i maščobu sa tummyja, belila zobčke i laserski sredila dioptriju, a druga je iskoristila priliku, kad je bal nek jebal, i napravila fejslift, pobrusila nos, digla kapke, makla črne vrećke ispo očiju, laserom spalila ožiljke od akni i isto mislim bijelila zube.

Jes da sam se grčila po krevetu i stiskala oči na snimke razvaljenih i natečenih lica nakon operacija i njihovo riganje zbog loše pogođene narkoze, al morala sam gledat do kraja.

I fakat. Nakon ne znam kolko mjeseci, kad je cijeli proces ispravljanja krive Drine bio zgotovljen, dvije dame pojavile su se u svom najbolje izdanju ikad. Ko da ništa nije bilo.

Kako sam i inače Ivko Nestrpljivko, nije mi se dalo čekat sljedeći tjedan i novu epizodu nego sam iskoristila čari (još uvijek) dial up interneta i našla njihovu stranicu.

Đizus krajst, meri end đouzef.

Slike kandidata iz sve 4 sezone! Before&after! Gospe od belaja!

Ne znam šta me više frapiralo i šejkiralo, dal slike before ili ove after. Koliko kozmetički upitnih ljudi na jednom mjestu. Vidte kako se etično izražavam? I u isto vrijeme, koliko zgodnih ljudi na jednom mjestu. Jedni od drugih udaljeni samo jednim klikom. Klikom koji ide iz krajnosti u krajnost. Do neprepoznatljivosti.

E sad.

Pitam ja vas. Biste li se podvrgli takvom nečem? I ako da, šta bi mijenjali? Ono, vama ni iz džepa ni u džep, sve dobijete, tetoše vas i usput vam mijenjaju fasadu. I žbuku. I balkone. I krov. I prozore. Cijelu kuću i okućnicu. Nekad doslovce sruše cijelo to zdanje i rade ga nanovo.

I na kraju...ne mogu se ne zapitat jel to onda stvarno vaša kuća?

Zanima me život tih ljudi nakon renoviranja. Kako se nose s novim izgledom? Jel sve to tako sjajno i bajno? Jesu li nestali kompleksi i nesigurnost u ophođenju s ljudima koju su, kako kažu, imali prije? Jel im se vrtoglavo popravio ljubavni život i financijsko stanje? Je li preko noći izbrisano ono s čim su živjeli 20, 30, 50 godina? Je li sve nužno krenulo na bolje?

Koliko nas, na kraju krajeva, izgled definira?

Čula sam da je u sličnoj emisiji Swan oliti Labud (Saponia Osijek) bilo čak i tužbi. Tamo im daju ogledalo kad je apsolutno sve gotovo, u studiju. Jedna žena je pala u nesvjest kad se vidjela. Prerigorozne promjene, nedovoljne promjene, promjene koje nisu u skladu s očekivanjima..đizs..

Tu mač za meneka.

Neslatkaste crte lica i Nos s velikim N nedijeljivi su dio mog karaktera. Celulita i viška baby sala (bez obzira na skorih 24, to je i dalje baby salo, molim!) se rješavam svaki drugi dan u teretanici najdražoj, a pikice po koži ću malo posunčat i bit će fajn. Nesavršeno fajn.

Ionako se ne mislim prijavit na onaj RTL-ov Top model.. Al zato pikiram na ovaj novi kviz 1 od 100.. Kad vidim ko-šta-gdje. I ne odustajem od Milijunaša!

To je moje područje.

- 16:27 - Komentari (43) - Isprintaj - #